23 Aralık 2015 Çarşamba

Yalnız değilim, değilsiniz, değiller

    Milyonlarca farklı şeye canımız sıkkın olabilir ve insanlar bize "üzülme, tek senin başına gelmiyor" der. Bugün haklı olduklarına inandım.
    Yakınımdaki insanların da benimle aynı şeylere üzüldüğü oluyordu ama ben karma diye düşünüyordum. O yüzden pek fazla dünya'da yalnız olmadığımı düşünüp başıma gelenleri takmamazlık yapmamıştım. Bugün en alakasız yerde bi olaya kulak misafiri oldum. Herkes aşkta aynı dertten muzderip. Yani mutlu insanlar da var tabii ama azınlıklar. Çok enteresan bir şekilde herkes mutsuzmuş cidden. Bir sonuca vardım dünya şuan karma içinde. Mutlu çiftleri bir kenara koyalım onların mutlu olması daha enteresan, mutsuzların sayısına bakılırsa biri dünyayı etkisi altına almış. Bütün erkeklerin aynı odunlukları yapmasının başka bir açıklaması olamaz. Genleri mi bozuk yani öyle olsa mutlu çiftler olamaz??? İşte kafamda yine böyle deli sorular...
    Uzun lafın kısası bugün illa ki aşk meşk için üzülüyorsunuz biliyorum, boş verin gitsin. Herkes üzgün, dünya lanetlenmiş. Mutlu çiftlere de maşallah diyerek yazımı noktalamak istiyorum sonra nazar değdirdin demesinler aman, ha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder